Termékeink

Egyedi szoftverek fejlesztése mellett cégünk kész rendszerekkel is rendelkezik. Vállalkozásoknak általánosan segítő, illetve speciális felhő alapú rendszereket találsz kínálatunkban, melyek használatával kevesebb idő megy adminisztrációra, így többet foglalkozhatsz azzal, amivel bevételt generálhatsz cégednek, megkönnyítik az ügyfelek és munkatársak nyilvántartását, riportokon keresztül nyomon követhetőek a folyamatok, növelik a biztonságot. Természetesen rendszereink számítógépen, mobiltelefonon és tableten is elérhetőek.

RUAC

A RUAC teljes kontrollt ad a kezedbe ami a munkatársak ki- és beléptetését, jelenlétük követését, munkaidejük nyilvántartását illeti. A ki- és beléptetés történhet RFID és NFC eszközzel, de akár automatizálva is a mobilapplikáció, és a Virtuális Beléptetési pontok (VPB) segítségével. A rendszer képes egy telephelyen több helyiséget, illetve több telephelyet és kamerákat is kezelni, így biztonsági rendszerként is alkalmazható. Az összegyűlt adatok pedig akár nyersen is exportálhatók és könnyedén importálhatóak más szoftverekbe. A RUAC nagy előnye még, hogy nagyon rövid idő alatt beüzemelhető, és könnyen kezelhető. A hardveres hátteret kulcsra készen biztosítjuk.

Tesztelnéd a RUAC-ot? Kérdésed van?

DemoÍrj nekünk!

eMechanic

Az eMechanic nagyban megkönnyíti autószervizeléssel foglalkozó vállalatok munkáját. A felhő alapú adatbázisban nem csak magánszemélyek és azok járművei, de teljes céges flották adatai tárolhatóak. A foglalások, műszaki vizsgák, és munkaállomások kezelése gördülékeny, szintúgy az elvégzett munkafolyamatok és alkatrészek, és azok költségeinek rögzítése. A rendszer számlaképes, és különféle, sablonalapú nyomtatványokat tud generálni.

60 napig elviheted az eMechanic-ot egy próbakörre!

Írj nekünk!

Vending System

Vendéglátós vagy, de neked és / vagy az alkalmazottaknak sok idejét a elveszi a rendelések rögzítése és nyomon követése, a raktár kezelése és úgy általában az adminisztráció? Akkor vállalkozásodnak a Vending System a tökéletes választás! Gyorsítsd fel a háttér folyamatokat, hogy zökkenőmentesebb legyen a vendégek kiszolgálása! Rendelhetnek online, telefonszám alapján azonosíthatod a őket, meggyorsítva a rendelés leadását, de kedvezményeket is beállíthatsz hozzájuk. Könnyedén kezelheted az alapanyagokat, melyekből recepteket és menüket állíthatsz össze. A raktárkészlet, beszállítók és beszerzések, illetve a munkatársak menedzselése sem probléma. Hamarosan pedig a számlást is beépítjük.

60 napra kipróbálnád a Vending Systemet?

Írj nekünk!

MyCal

A MyCal időpont foglaló rendszer segítségével lehetőséged nyílik a sport- és szolgáltatás termek, pályák, helyszínek időpontjainak kezelése, méghozzá könnyedén és gyorsan. Akár fitness termekről, akár tenisz vagy squash pályákról, vagy fodrászatokról, kozmetikákról, masszőrökről van szó, minden időpontot egy helyen menedzselhetsz, és nem kell attól félned, hogy kaotikussá válik az időbeosztásod. A MyCalban strukturáltan nyomon követheted a lefoglalt helyszíneket és e-mail értesítőket is kérhetsz az újonnan lefoglalt időpontokról.

Kipróbálnád a MyCalt?

Írj nekünk!